Fursecuri cu cacao si cocos


    In mare graba vine si a doua reteta !!!

Ingrediente:

  • 150 unt
  • 150 g zahar tos
  • 1 vf de cutit de sare
  • 300 g faina
  • 1 ou
  • 30 g cacao
  • coaja rasa de la o lamaie
  • 100 g zahar
  • 2-3 lingurite zeama de lamaie
  • 50 g fulgi de cocos
  1. Amestecati untul cu zaharul intr-un castron, pana devine spuma.Adaugati oul , sarea si pulberea de cacao, mai mixati putin , apoi adaugati faina si coaja rasa de lamaie.Mixati pana se omogenizeaza compozitia.
  2. Inveliti aluatul obtinut in folie de aluminiu si-l lasati sa se odihneasca in frigider circa o ora.
  3. Scoateti aluatul din frigider ,il  intindeti pe o planseta tapetata cu faina si intindeti o foaie de circa 3-4 mm , taiati cu o forma de care doriti sau de care aveti ( eu am ales forma fluturas ) , si puneti  fluturasii intr-o tava in care ati pus hartie de copt.
  4. Bagati tava in cuptorul preincalzit si lasati fursecurile  sa se coaca circa 10-15 minute.Dupa ce le scoateti din cuptor , lasati fursecurile sa se raceasca.
  5. Intre timp , amestecati zaharul cu zeama de lamaie  pana devine ca o glazura , apoi ungeti doar o jumatate din fluturas ( o aripioara :)) cu aceasta glazura si presarati fulgii de cocos peste glazura.

POFTA BUNA !!!

Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Ce bine arata fursecurile tale,am servesc si eu cu 2-3 !
    Pupici!

    Răspunde
  2. mirela

     /  12 August 2011

    am devenit dependenta de blogul tau! numai bunatati!!!!

    Răspunde
    • ma bucur tare ca ai devenit dependenta de ceva frumos si de folos :))) …. am vazut ca ma vizitezi ;)… ma bucura asta !!!
      week-end placut!!!

      Răspunde
  3. Ce bine arataaaaa! O idee buna ptr sapt viitoare cand imi vine nepotica!

    Răspunde
  4. marina

     /  13 August 2011

    mmmmm,arata super bine….
    ai mai avut timp si de rontzanele?…
    distractie maxima la mare….

    Răspunde
  5. Mmmmm,bune de tot!Îmi plac! :*

    Răspunde
  6. Pur si simplu delicios.

    Răspunde

Lasă un răspuns

