Briose cu prune si ricotta


Oare voua va era dor de niste briose ? :):):) ….

…. mie imi era tare dor , si cum aveam printre altele :):) si niste prune , m-am gandit ca e pacat sa nu fac ceva dulce din ele ……. si cum la micul dejun trebuia sa savuram ceva langa nelipsitul nes cu lapte , ce era sa fac? ….. ati ghicit , briose !!!

Ingrediente :

  • 10 prune
  • 250 g branzica ricotta sau orice alta branzica dulce
  • 4 oua
  • 160 ml lapte
  • esenta de rom
  • 150 g unt
  • 500 g faina
  • 250 g zahar
  • 1 pliculet praf de copt
  • 50 g zahar tos
  1. Puneti intr-un bol laptele, cele 4 oua , esenta de rom si untul topit si mixati cateva minute toate ingredientele.
  2. Separat , intr-un castron , amestecati faina cu zaharul si praful de copt , apoi turnati treptat amestecul peste compozitia de oua cu lapte si mai mixati pana se incorporeaza toata faina.Adaugati si branzica si mai mixati 2 minutele.
  3. Spalati prunele , le scoateti sambureii , apoi le taiati bucatele mici si le pudrati cu faina.
  4. Puneti hartiutele ptr briose in tava , umpleti formele pe jumatate cu compozitia obtinuta , adaugati in fiecare forma 3-4 bucatele de prune , acoperiti prunele cu un strat subtire din compozitie , apoi bagati tava in cuptorul preincalzit circa 15-20 de minute.
  5. Cand sunt gata , le scoateti din tava, le lasati sa se raceasca , apoi le pudrati cu zahar tos.Ornati cu feliute de prune si frunzulite de menta .

POFTA BUNA !!!!

Articol următor
Lasă un comentariu

22 comentarii

  1. Ce dragute sunt, as manca una chiar acum 🙂

    Răspunde
  2. Cat de frumoase sunt ! anul asta n-am mancat nici o pruna daca-ti poti imagina… Mi-ai facut o pofta maxima !! delicioase! pupici

    Răspunde
  3. Daaaa si mie mi-e dor de briose dar si de purune.Apetisante !pup!

    Răspunde
  4. Mie sigur imi era dor ca nu am facut de mult timp!Arata apetisant!

    Răspunde
  5. Yammy! bune!!!

    Răspunde
  6. Foarte dor imi e de niste briose,ale tale arata asa de bine….

    Răspunde
  7. minunate ..prune…mmmmmm

    Răspunde
  8. ooooooooooooooooooooooo! ce bine arata!!

    Răspunde
  9. mai e putin si apar si la mine prunele pe piata…am planuri mari.tarte,gomboti si desigur briosele astea.arata tare bine.pupic

    Răspunde
    • mereu avem planuri mari :):) … asta e un lucru bun ,altfel ne-am plictisi tare 😉 ….. m-as bucura sa faci briosele astea , chiar sunt delicoase !!!

      Răspunde
  10. marina

     /  27 Iulie 2011

    stii,de aia arati tu asa de bine(supla)….
    tu nu te omori dupa prune,nu te dai in vant dupa multe bunaciuni…
    vorba banateanului-esti ligava….
    dar briosele sunt super…mmmm…cu prune…

    Răspunde
    • pai nu ma prea dau in vant dupa dulciuri si asta e un lucru bun :):) ptr silueta :)) ….
      mai degraba imi plac saraturile , mai degraba poftesc la usturoi si ceapa …. cine ma poate intelege? :)))) … uneori , nici eu macar …..

      Răspunde
  11. Si mi`am promis sa nu mai intru pe blog cand imi e foame.. si iar nu m`am putut abtine.. Si ce bine arata… pfaaaaa! M`ai nenorocit! :))) Si mai mananc un iaurt… :))
    Pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

