Tagliatelle cu ardei copt in sos de smantana cu busuioc


Pastele , cui nu-i plac pastele? Sunt atat de bune si atat de usor de pregatit , ca sa nu mai vb de faptul ca le putem servi cu o multime de sosuri , sau pur si simplu ca o simpla garnitura la diferite fripturi . Eu am ales sa le servesc cu ardei copti si pot spune ca au iesit o nebunie !!! Sper sa va tenteze si pe voi aceasta combinatie …

Cu aceasta reteta voi participa la provocarea lunii iulie „DULCE ROMANIE „ , provocare gazduita in aceasta luna de Flory pe blogul – Retete fel de fel .

Ingrediente:

  • 300 g tagliatelle
  • 2 ardei grasi rosii
  • 1 ardei gras galben
  • 2 fire ceapa verde
  • 1 fir usturoi verde
  • 3 linguri ulei de masline
  • 100 ml smantana pentru gatit
  • 1 vf lingurita de cimbru
  • frunze proaspete de busuioc
  • sare
  • piper
  1. Coaceti ardeii grasi pe plita , apoi ii lasati sa se raceasca , ii curatati de pielita , inalturati semintele , apoi ii taiati fasii potrivite.Puneti cateva fasii pe o farfurioara separat pentru ornat .
  2. Curatati si spalati ceapa verde si usturoiul, apoi  le taiati rondele fine.Incingeti uleiul intr-o tigaie , caliti ceapa si usturoiul 5-10 minute la foc mic , apoi adaugati fasiile de ardei copt, presarati putin cimbru si mai lasati cateva minute sa se caleasca.
  3. Turnati smantana , adaugati busuiocul tocat marunt, condimentati cu sare si piper si mai lasati 2-3 minute pe foc.
  4. Separat, fierbeti tagliatellele intr-o oala cu apa conform instructiunilor de pe pachet.Scurgeti tagliatellele de apa , le puneti intr-un vas , turnati compozitia de ardei , amestecati usor , apoi serviti si decorati cu fasiile de ardei puse deoparte si frunze de busuioc.

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

25 comentarii

  1. FFF bune!

    Răspunde
  2. Zazuza

     /  8 Iulie 2011

    ca tot mi-e foame ;)). ia sa dau eu o fuga dupa busuioc in gradina😀

    Răspunde
  3. Uite ca n-am incercat sa combin tagliatelle cu ardei copt,cred ca au un gust minunat!Multumesc mult pentru participare,astept datele pe email,pupici!

    Răspunde
  4. Mmmm,ce bine arata tagliatellele tale!Am vazut azi si pe blogul lui Johannes niste spaghette cu dovlecel si pesto de ardei gras.Acum si tu cu pastele astea minunate….ma omorîti!
    Un weekend superb,draga mea ! :*

    Răspunde
    • offff , atatea minunatii ne ispitesc mereu😦 ….cel mai greu este sa ne decidem ce facem , ca de papat am papa din toate , dar vine randul la fiecare !!!!
      la fel si tie Maya !!!

      Răspunde
  5. Bucate_apetisante

     /  8 Iulie 2011

    Chiar azi mi-am cumparat tagliatelle.
    Vroiam mai demult sa fac o retetea si chiar nu am gasit atunci asa ceva prin oras.Acum am mers la cumparaturi intr-un hipermarket (spre fericicrea mea) si mi-am zs ca ar fi bine sa iau si asa ceva pentru cand voi mai dori sa fac.
    Eu ador ardeiul copt, reteta ta trebuie sa fie foarte buna.

    Răspunde
    • Ma bucur ca ai cumparat :):) si m-as bucura si mai tare sa incerci reteta , noua ne-a placut mult !!!! … sa ma anunti daca ai facut-o si daca a fost si pe placul vostru !!!

      Răspunde
  6. O bunatatae……dai si mie?

    Răspunde
  7. Ai dreptate Cat.. cui nu-i plac pastele?? Un pranz delicios ai acolo in farfurie.. a.. si tot vreau sa-ti spun de fiecare cand iti vad poza.. si nu stiu cum ma iau cu bunatatile si uit.. arati minunat!!! pupici multi

    Răspunde
    • Nu cred ca este cineva care sa refuze o portie de paste :):)… sau este? :):)
      multumesc mult pentru compliment !!!! … este o poza care-mi place mult , mult …

      Răspunde
  8. dau la schimb o cupa de sorbet pe juma de farfurie de paste din astea.o sa imi fac si eu,sper sa am suficient avat sa fac tagliatelle de casa.arata yummy.pupic

    Răspunde
    • gata !!!! facem schimbul😉 …. sper sa ai avant sa faci tagliatelle de casa , nu se compara cu cele cumparate :):)… spor !!!!

      Răspunde
  9. Ce bine arata….sigur voi incerca. Multumesc pentru idee. Cumpar paste si la treaba.

    Răspunde
  10. Uff… îmi plouă-n gură! Te adaug în blogroll-ul meu, la rubrica Te lingi pe botic!😀

    Răspunde
  11. Aprob pozitiv! Faină tare reţeta, pe gustul meu deplin! :*

    Răspunde
  12. marina

     /  13 Iulie 2011

    daaaa,ardeiul copt are o aroma deosebita…
    .buna combinatia…..

    Răspunde
  1. Salata de ardei copti cu usturoi si busuioc « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

