Salata de castraveti cu smantana


          Salatica aceasta ne place fff mult , poate ptr ca tai castravetii rondele fff subtiri, sau poate pentru ca nu folosesc otet pentru ca preferam varianta mai dulceaga si o fac cu smantana in loc de iaurt , destul de usturoiata si piperata , cert este .. ca ne place asa !!!

Ingrediente :

  • 1/2 kg castraveti
  • 3-4 catei usturoi
  • 200 ml smantana ptr gatit
  • sare
  • piper
  • 3-4 fire de patrunjel si de marar
  1. Spalati castravetii , apoi le taiati marginile si ii taiati rondele fff subtiri pe razatoarea fina ( eu am ras castravetii cu tot cu coaja , sunt asa de fragezi si buni , plus ca vitaminele se regasesc toate in coaja si daca-i taiati fff subtiri , coaja nu se simte !!!).Presarati sare si piper , ii zdrobiti putin cu mana si ii puneti intr-un bol cu tot cu zeama ramasa ( daca nu va place zeama, puteti sa-i scurgeti).
  2. Adaugati smantana , usturoiul ras pe razatoarea mica ,patrunjelul si mararul tocat si serviti ca atare sau langa orice fel de carnica. Eu am servit langa piept de pui in crusta de susan si un piure de legume .

POFTA BUNA!!!

 

Articol anterior
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. marina

     /  4 Iulie 2011

    daaaaaaaaa,e super aceasta salata si mie imi place de mor…
    e un fel de tzatzichi…..fffff bun

    Răspunde
    • un fel de , doar ca mie imi plac castraveciorii sa scartaie in dinti :):) , never nu am ras pe razatoarea mica, mica … asa ii prefer !!!

      Răspunde
  2. Super salata! o fac si eu zilele viitoare! pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

