Piept de pui in crusta de susan


In acest week-end am vrut sa gatesc peste , dar cum nu am gasit nimic pe placul meu …. am ajuns iarasi la carnita de pui , iar dupa ziua de gogosi si dupa vremea de afara , sincer nu am avut chef de nimic complicat , asa ca am ales varianta aceasta de piept de pui.

Ingrediente:

  • 600 g piept de pui
  • 150 g faina
  • 150 g seminte de susan
  • 2-3  oua
  • sare
  • piper
  • ulei ptr prajit
  1. Spalati pieptul de pui , apoi puneti-l pe servete de bucatarie si tamponati-l bine ,pana acestea absorb apa.Taiati-l fasii potrivite si condimentati-l cu sare si piper.
  2. Intr-o farfurie adanca bateti bine cele doua oua.Pe alte doua farfurii , puneti faina si semintele de susan.
  3. Puneti uleiul la incins intr-o tigaie , tavaliti bucatile de piept prin faina , apoi prin oul batut si la urma prin semintele de susan.Rumeniti bucatile de carne pe ambele parti la foc potrivit.Cand sunt gata rumenite , le scoateti intr-un bol in care ati pus servete de hartie ptr a se scurge surplusul de ulei.
  4. Serviti pieptul de pui cu susan alaturi de un piure de legume si salata de castraveti .

POFTA BUNA !!!

Articol următor
Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. Simplu si delicios ! imi place tare

    Răspunde
  2. Andda

     /  4 Iulie 2011

    am mancat si eu la restaurant,dar sunt sigura k a tau a fost mult mai bun:*

    Răspunde
  3. Ador carnea de pui,preparata astfel!Delicioasa crusta de susan.Lecker!

    Răspunde
    • eu tanjeam dupa ceva peste , in ultima vreme am tot papat carne de pui … dar asta e , tot la pui am ajuns :):)….prind eu si pestele care sa-mi placa !!!!!

      Răspunde
  4. mihaes

     /  4 Iulie 2011

    reteta asta imi face cu ochiul,imi place susanul,iar combinatia asta e ceva nou pt mine si sunt sigura ca e grozava,felicitari pt toate retetele tale,din pacate nu am timp sa-ti scriu la toate….

    Răspunde
    • ma bucur ca-ti place … poate ii zici la mami tau sa-ti faca !!! ….
      Stiu Lumy ca nu ai timp , dat mai stiu ca esti la curent cu toate noutatile mele si asta nu poate decat sa ma bucure !!!

      Răspunde
  5. marina

     /  4 Iulie 2011

    eeeei,uite o reteta simpla si gustoasa….
    carnitza de pui e preferata mea si gatita astfel e delicioasa…
    imi place si aranjamentul,chiar daca e cu albastru. !!!!!!!!!

    Răspunde
  6. super faine…imi plac..da’ si mie una :))

    Răspunde
  7. da stiu ca-i delicios :)) fac si eu destul de des si pacalesc piticii ca-s naggets KFC.haha.arata grozav.pupicei
    PS:pune si tu o chestia din aia cu follow pe blog sa vad cand postezi

    Răspunde
  8. Ms Sarah !!!
    Daca -ti treci adresa de mail la ” email subscription” in partea dreapta sus a blogului , vei afla mereu cand postez ceva nou !!! :):) …ms!!!

    Răspunde
  9. Delicios in crusta asta crocanta,pupici!

    Răspunde
  10. ce idee buna pentru cina mi-ai dat!

    Răspunde
  11. Dana

     /  5 Iulie 2011

    Hei, fotografia e foarte reusita! Albastrul e super, taie din pofta de mancare! Nuntritionistii sustin ca daca mananci din farfurii albastre si/sau ai o fata de masa albastra, mananci mult mai putin! Japonezii au inventat chiar si niste lentile albastre ca sa ti se para mai putin apetisanta mancarea.
    Fiind vegetariana nu pot aprecia reteta asta la valoarea ei, dar sunt sigura ca e delicioasa! Poate cand ai chef faci niste cascaval pane, ca nu am gasit o reteta buna!

    Răspunde
    • Si mie imi place mult cum a iesit foto !!! …iuffff , daca stiam chestia cu albastrul … va serveam din farfurii albastre gogosile !!! :):) …. cat despre cascavalul pane si reteta … cred ca trebuie sa gasim cascavalul potrivit ptr a-l face pane , reteta e una singura , sau nu? :):):) …

      Răspunde
  12. gheo

     /  12 Iulie 2011

    Trebuia sa ma inviti la tine cand ai facut reteta asta cu susan….
    Imi place tot ce este cu susan.
    Ai niste retete super.

    Răspunde
    • pai daca stiam te invitam !!!!
      ma bucur ca ti-ai facut timp si ca ai scotocit cata prin blog :):) .. poate iti faci un obicei si ma vizitezi mai des ;)..

      Răspunde

Lasă un răspuns

