Salata de dovlecei cu maioneza


Nu am facut niciodata salata de dovlecei ,cu toate ca am auzit ca este fff buna , m-am hotarat sa fac atunci cand am vazut reteta pe blogul Laurei si am zis …eu ce mai astept ? :):)

Ingrediente :

  • 4 dovlecei micuti
  • 100 ml ulei (ptr prajit )
  • sare
  • piper alb macinat
  • 1 galbenus
  • 150 ml ulei (ptr maioneza)
  • 1-2 lingurite mustar
  • 4 catei de usturoi
  1. Curatati dovleceii de coaja si spalati-i.Taiati fiecare dovlecel in patru , pe lungime , apoi in triunghiuri micute.Incingeti uleiul intr-o tigaie si prajiti dovleceii pe ambele parti , pana se rumenesc putin.Dupa ce i-ati rumenit , ii scoateti intr-o strecuratoare ( ptr a se scurge surplusul de ulei ) , ii sarati , presarati si putin piper alb si ii lasati sa se raceasca.
  2. Separat,intr-un bol, puneti galbenusul , adaugati cate putin din ulei , mustarul , iar la final , adaugati usturoiul dat pe razatoarea mica .
  3. Amestecati maioneza cu dovleceii rumeniti si raciti , condimentati daca mai este nevoie , apoi bagati salata la frigider pentru 1-2 ore .Serviti alaturi de rosii .

POFTA BUNA !!!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Interesanta reteta.Trebuie probata!primul dovlecel si-a facut aparitia si în gradina mea!
    😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

