Pate din carne de fazan


Daca am facut supica de fazan , trebuia sa fac ceva si cu morcovii si carnita din supica… asa ca… am facut acest pate de fazan care ne-a placut fff mult.

Aceasta reteta am gasit-o pe blogul Laurei !!!

Ingrediente :

  • pieptul de fazan si pulpele , fierte din supa
  • 3-4 morcovi fierti , tot din supa
  • sare
  • piper
  • 1 vf de lingurita praf de curry
  • 1 lingura mustar
  • 1/2 pachet unt cu 80% grasime
  1. Separati carnea de oase , o desfaceti fasii , apoi o dati prin masina de tocat carne impreuna cu morcovii.Data viitoare voi folosi blanderul pentru a avea un pate cu o textura mai fina .
  2. Puneti totul intr-un bol , condimentati cu sare , piper si praful de curry , adaugati untul si mustarul si amestecati bine pana obtineti o pasta .
  3. Bagati compozitia de pate la frigider pentru o ora .
  4. Ornati cu morcovi si boabe de piper , apoi serviti alaturi de rosii, castraveti si paine prajita .

POFTA BUNA !!!

Articol anterior
Lasă un comentariu

13 comentarii

  1. Frumoasa prezentarea 🙂
    Ma bucur mult ca ai incercat bunatatea asta de pateu!

    Răspunde
  2. Andda

     /  24 Mai 2011

    vaiii,ma gandesc k ii asa bun:x:*

    Răspunde
  3. Foarte frumoasa prezentarea!
    Pacat ca nu mai ai,da,chiar asa!
    Sa-ti fi fost de bine! :*

    Răspunde
  4. Foarte frumos!!! si cred ca si foarte bun!

    Răspunde
  5. cred si eu ca s-a terminat 🙂 ..o singura data am facut fazan si a trect repede ca si friptura 🙂

    Răspunde
  6. mangu iliuta

     /  31 Mai 2011

    da intradevar aceasta reteta am gustato si eu si pot sa spun ca este foarte satioasa ,adica manci putin si tine de foame

    Răspunde
  7. Andy

     /  23 Decembrie 2012

    in loc fazan se poate cu pui?

    Răspunde

Lasă un răspuns

