Icre de crap pane



Daca tot am beneficiat de un crap proaspat si de icrele acestuia :):)  …. mi-am facut o mica pofta !!!!

Ingrediente :

  • 150 – 200 g icre
  • 1 ou
  • 2 linguri faina
  • sare
  • piper
  • 2 catei de usturoi
  • 1 lingura smantana
  • ulei ptr prajit
  1. Sarati putin icrele , le tavaliti prin faina , apoi prin oul batut.Incingeti uleiul intr-o tigaie si prajiti icrele 2 minute pe fiecare parte .
  2. Curatati usturoiul , il radeti pe razatoarea mica, adaugati putina sare si piper , apoi il amestecati bine cu smantana.Serviti icrele cu acest mujdei si paine prajita.

POFTA BUNA !!!!

Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. mangu iliuta

     /  11 Mai 2011

    nu am mai mancat icre de ani buni oricum arata bine

    Răspunde
  2. marina

     /  11 Mai 2011

    mmmm,imi ploua in gura..
    chiar daca astazi am gatit peste….
    dar icrele-s icre, si pestele…. altceva……

    Răspunde
  3. O super idee! O s`o incerc si eu!

    Răspunde
  4. Doamne de unde ai scos reteta??? Uitasem complet de asa ceva. Tatal meu era mare pescar, as ca mama facea o multime de retete, asta era preferata mea si a fratelui meu! Cred ca nu am mancat asta de mai bine de 20 de ani!

    Răspunde
    • Eu de cate ori am ocazia fac aceste icre pane, imi plac mult 😉 … ma bucur ca ti-am amintit , acum trebuie sa le faci !!!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

