Mere cu scortisoara si rom


Hmmmmm …. doar ceva dulce !!!

Ingrediente :

  • 3  mere tari
  • 3  linguri miere
  • 2 linguri unt
  • 2 linguri esenta rom
  • scortisoara
  1. Spalati merele , le curatati de coaja, apoi scoateti samburii si le taiati rondele mai grosute .
  2. Intr-o tigaie , topiti untul , adaugati rondele de mere si le caliti la foc mic pe ambele parti. Stropiti merele cu miere si scortisoara si continuati sa le caliti pana se rumenesc putin.
  3. Aromati  merele cu esenta de rom , le ma lasati un minutel pe foc , apoi le serviti imediat .

POFTA BUNA !!!

Articol următor
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. marina

     /  3 Mai 2011

    mmmmmm,ce bine arata…o sa fac si eu…am toate ingredientele…

    Răspunde
  2. buna idee! eu am pregatit ananas pentru duminica…

    Răspunde
  3. Andda

     /  3 Mai 2011

    si eu o sa fac astea k is ff usoare:D:* pusssiii

    Răspunde
  4. marina

     /  6 Mai 2011

    are ceva daca nu le servesc imediat?
    nu stiu la ce ora vine musafira si le-as face mai din timp…

    Răspunde
  5. marina

     /  6 Mai 2011

    gata..le-am facut….arata minunat si miroase asemenea…sper ca sunt si gustoase,le las un pic la racit si gust,ca-mi ploua in gura !!!!!!

    Răspunde
  6. aammaa

     /  9 Mai 2011

    acuma ma duc sa le fac. :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

