Ness cafe frappe


O bautura simpla , delicioasa si racoroasa … o poate refuza cineva?

Eu una , nu …. este preferata mea … vara !!!

Pentru doua pahare avem nevoie de :

– 2 lingurite de ness

– 2 lingurite zahar

– 400 ml lapte

– 6 cuburi de gheata

– frisca

Puneti cele doua lingurite de ness cu zaharul si laptele intr-un shaker si agitati bine pana se topeste zaharul si se face spuma .

Turnati compozitia in doua pahare de ness cafe frappe , adaugati in fiecare pahar cate trei cuburi de gheata , apoi frisca si decorati cu ness.

 

 

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Andda

     /  15 Aprilie 2011

    mi-am facut si eu acum,e foarte bun:* mi-era dor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

