Ciupercute albe si brune


La cules de ciupercute……

Ingrediente :

  • 250 g faina
  • 1 vf   de  cutit praf de sare
  • 200 g unt
  • 75 g zahar  pudra
  • 100 g pireu de castane ( puteti folosi dulceata)
  • 50 g nuca de cocos
  • 50 g ornamente de ciocolata
  1. Intr-un castron se amesteca faina cu sarea.Untul se amesteca cu zaharul pudra in alt castron, pana devine spuma.Se framanta totul pana obtinem un aluat omogen.Aluatul se inveleste in folie si se lasa sa se odihneasca in frigider o ora.
  2. Suprafata de lucru se presara cu faina si se intinde aluatul.Cu o forma se decupeaza ciupercutele. Toate ciupercutele din aluat se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se dau la cuptor (incins in prealabil )  circa 10 minute.
  3. Ciupercutele se lasa sa se raceasca , apoi se unge fiecare cu pireu de castane si se presara pe jumatate din cantitatea de ciupercute , fulgi de cocos si pe cealalta jumatate de ciupercute ,ornamente de ciocolata.

POFTA BUNA !!!!

Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Wow! Trebuie sa le fac si eu, altfel imi fac puii revolta.

    Răspunde
  2. I-am gasit uitandu-se pe pagina ta, si mi-au comandat ce au pofta. Muulte!

    Răspunde
  3. Andda

     /  22 Februarie 2011

    foarte bine arata :D:* te puuup

    Răspunde
  4. marina

     /  22 Februarie 2011

    sunt super gustoase….eu stiu !!!!!! le-am gustat…nu ma incumet sa fac si eu(inca)…poate in viitor..

    Răspunde
  5. e bine si in viitor !!! 😉

    Răspunde
  6. mihaes

     /  27 Februarie 2011

    arata ff bine si sigur sunt si fff bune,dar eu am inceput s-o invidiez pe marina(hyhy),ea este una din beneficiarele bunatatilor facute de tine?

    Răspunde

Lasă un răspuns

