Mere coapte cu fructe confiate


Ingrediente:

  • 4 mere galbene
  • 100 g stafide
  • 100 g caise
  • 100 g smochine
  • 100 g curmale
  • 50 ml rom
  • 4 lingurite miere
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 100 ml frisca lichida
  • 100 g ciocolata amaruie
  1. Cureti merele de seminte , avand grija sa nu distrugi partea de jos a marului .Pui stafidele sa stea  in rom 30 min.Taiati caisele si smochinele  marunt , scoateti samburii  din curmale ,apoi le taiati si pe ele marunt.
  2. Amestecati stafidele,caisele,smochinele si curmalele cu scortisoara ,si cu acest amestec umpleti merele.Le asezati in tava , turnati  peste fructele din mere cate o lingurita de miere si le coaceti la cuptor cca 15-20 min.
  3. Puneti frisca cu ciocolata pe foc, amestecand continuu pana se leaga.Scoti merele din cuptor , le lasi putin sa se raceasca, le asezi pe un platou, apoi torni toppingul de ciocolata.

POFTA BUNA !!!!!!!!!!!!!

Articol următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. mmmmm,arata bine….banuiesc ca sunt si bune…o sa incerc…promit…

    Răspunde
  2. georgiana

     /  16 Februarie 2011

    am auzit ca sunt foarte bune:)…. trebuie anda sa imi faca si mie….ca a tot facut:D

    Răspunde
  3. marina

     /  2 Aprilie 2011

    Adina,cum le srvesc? calde sau reci?
    caci maine am musafiri si o sa incerc si eu reteta ta…

    Răspunde
    • noi le-am servit caldute … dar sunt fff gustoase si reci ….. ma bucur ca ai ales sa faci aceste mere … o sa fiti incantati de gustul lor ;)…. sa le papati cu pofta !!!!

      Răspunde
  4. alex

     /  24 Aprilie 2011

    uite deastea am mai halit 😛 si sunt foarte bune 🙂

    Răspunde
  5. marina

     /  1 Mai 2011

    aha,le-am gasit…acum sunt in cuptor…sunt curioasa ce iese …cred ca am pus cam mult rom,ca toata casa miroase a rom…o sa ne imbatam…

    Răspunde

Lasă un răspuns

