Omleta cu rucola si branza


Nu stiu cum stati voi cu timpul , insa eu se pare ca stau tot mai rau. Astept mereu cu nerabdare sfarsitul de saptamana ,  iar de cele mai multe ori  il astept ptr a putea face ceva mai deosebit pentru noi , dar nu in ultimul rand ,ceva deosebit  pentru voi . Chiar  daca  nu reusesc mereu asta deoarece si aceste zile  se aglomereza si mi-e imposibil sa mai fac cate ceva , atunci imi propun sa incerc si peste saptamana cate-o reteta , insa atunci apare alta problema . Pozele facute seara tarziu nu ma multumesc intotdeauna.

Asa s-a intamplat cu aceasta omleta / frittata sau cum vreti voi sa-i spuneti ,  facuta la ceas tarziu cu emotia si speranta ca pozele vor fi reusite !!!

Sper din suflet sa va placa ceea ce a iesit !!

Ingrediente:

  • 8 oua
  • 70 g rucola
  • 16 bucatele branza miez de lapte
  • 3 fire ceapa verde , taiate rondele
  • 1/2 ardei gras rosu , taiat marunt
  • 50 g unt
  • sare
  • piper

Treceti rucola printr-un jet de apa , apoi o lasati la scurs intr-o strecuratoare.

Ungeti o tava rotunda cu unt si bagati-o in cuptorul preincalzit pana acesta se topeste  .
Scoateti apoi tava , presarati ceapa verde si ardeiul si lasati-le in cuptor pentru 5 minute.

Intr-un bol potrivit , spargeti ouale si le bateti cu putina sare si piper .

Dupa ce au trecut cele 5 minute, scoateti din noua tava din cuptor, puneti frunzulitele de rucola peste ceapa si ardeiul din tava , preasarati putina sare peste acestea , apoi  aranjati bucatelele de branzica peste rucola si turnati usor ouale batute .

Bagati tava in cuptor si lasati omleta circa 15 minute.

Incercati cu o scobitoare daca aceasta este facuta .

Cand este gata , stingeti focul si lasati-o sa stea in cuptor inca 10 minute , apoi o taiati feliute si o serviti .

Pofta buna !!!

Mai gasiti pe blog si urmatoarele variante :

Postul anterior
Scrie un comentariu

31 comentarii

  1. Oh, minunat, minunat! Are tot ce imi place mie, branzica, rucola, ceapa verde… iar pozele tale sa stii ca sunt intotdeauna fantatice! <3

    Răspunde
  2. De la o vreme chiar nu stiu ce sa fac: sa ma uit la reteta sau la poze? Au iesit superbe!!! Oricum de la ora 15.00 nu mai e lumina buna pentru poze… sa le vezi pe ale mele (din pacate chiar pentru ziua de maine, cand speram sa imi iasa bine)!

    Răspunde
    • Nu ai idee cat ma bucur ca-ti plac pozele !!! :) Asa este , din pacate ziua e tot mai scurta , iar lumina nesatisfacatoare !! :( Trebuie sa ne dotam !!! ;)

      Răspunde
  3. Pozele sunt superbe, iar preparatul delicios!! Fur si eu o portie :)

    Răspunde
  4. Aveai dubii in ceea ce priveste pozele? Cred ca glumesti. Tu chiar daca ai pregati paine cu unt, pozele tot superbe ar fi, sunt convinsa!

    Răspunde
  5. Magda…pozele sunt superbe, chiar nu are rost sa-ti faci griji in privinta lor! Eu din pacate in timpul saptamanii nu mai pot poza nimic…inca, astept sa ma dotez si eu cu ceva :)) Deci tu stai chiar foarte bine;)
    Preparatul e pofticios rau, ar fi un mic dejun ideal pentru mine! Pup cu drag!

    Răspunde
  6. Si noi mancam mult omlete si facem diferite combinatii, iar, dupa mine, sunt cele mai frumoase poze din ultimii 5 ani:))
    Pupici multi!

    Răspunde
  7. Ce pofta mi-ai facut, arata exceptional !!!!

    Răspunde
  8. Mie imi plac pozele cum au iesit :) Si imi place si bunatatea aia de omleta pe care am vazut-o :) E foarte sanatoasa rucola, dar nu mi-a venit ideea sa fac o omleta cu ea, eu mancam doar salata :) Super!

    Răspunde
  9. Nu stiu cu ce faci pozele dar sunt absolut perfecte! Felicitari!

    Răspunde
  10. Buna tare!!!ISanatoasa si gustoasa!Pup!

    Răspunde
  11. Aratã minunat! eu fac pozele numai noaptea atunci reusesc sa pregãtesc cina. Dimineata cum ma trezesc cum fug la lucru, nu am timp nici sa mor:))

    Răspunde
  12. Chiar mă întrebam la ce aș mai putea folosi rucola, dar nu mi-a trecut prin cap să o bag în omletă. Super ideea, îmi place. Și-mi plac și fotografiile de pe blogul tău.

    Răspunde
  13. Preparatul cred ca este foarte bun, insa pozele sunt de exceptie !
    Pot sa te intreb ce aparat ai ?
    Multumesc,
    Mihaela

    Răspunde
  14. Nu as refuza deloc o omeleta asa de delicioasa! Felicitari pentru poze & reteta!

    Răspunde
  15. ador rucola <3 iar omleta arata fabulos!
    te pup draga mea! weekend placut!

    Răspunde
  1. Omleta din oua de prepelita cu cas si praz | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 587 other followers

