Sos de patrunjel


Am mai spus si in postarile trecute cat de mult ne plac sosurile , deci nu o mai spun si acum :) , ci scriu repede reteta ultimului sos papat alaturi de …… hmmmmm , cred ca maine va voi dezvalui alaturi de ce ;) ….

Ingrediente :

  • 50 g unt
  • 35 g faina
  • 500 ml supa de carne
  • 1 legatura de patrunjel , tocat marunt
  • 1 lingura de marar , tocat marunt
  • 1 galbenus
  • 4 linguri de smantana ptr gatit
  • zeama de la 1/2 lamaie
  • sare
  • piper

Topiti untul intr-o craticioara micuta , apoi adaugati faina , amestecand mereu.Turnati treptat supa de carne si fierbeti amestecand tot timpul ptr a nu se forma cocoloase.

Lasati sosul sa clocoteasca 2-3 minute la foc mic , continuand sa amestecati in el.

Cele 4 linguri de smantana le amestecati bine cu galbenusul si zeama de lamaie.

Adaugati in sos patrunjelul si mararul , apoi compozitia de smantana .

Potriviti de sare si piper dupa gust si mai lasati sa dea 2-3 clocote .

Serviti sosul alaturi de ce doriti .

POFTA BUNA !!!

Scrie un comentariu

23 comentarii

  1. Cred ca este bun si numai cu paine.Imi place mult patrunjelul.Pupici!

    Răspunde
  2. hmmm , cu paine proaspata e un deliciu !!!!

    Răspunde
  3. Zazuza

     /  10 octombrie 2011

    daca ai zis patrunjel, m-am si infiintat! minunate arome trebuie sa fie acolo!

    Răspunde
  4. si eu ador patrunjelul!!asa ca sosul e pe placul meu!!like,like!!!

    Răspunde
  5. Mmmm.. dupa miros am venit! Acum sa vad cu ce ne servesti maine.. ca nu scapi de mine la masa! Te pup si.. imi plac foarte mult sosurile tale, dar cred ca ti`am mai spus!

    Răspunde
  6. Sunt curioasa sa vad la ce-ai asortat sosul asta inmiresmat ;-)

    Răspunde
  7. Notat!E grozav si am ceva ganduri cu el!Pupici!

    Răspunde
  8. Imi place patrunjelul!!! Eu l-as manca cu un peste… dar astept sa vad ce ai facut tu bun!

    Răspunde
  9. marina

     /  11 octombrie 2011

    eu prefer sosul de marar,dar,deoarece acest sos are si mararul in compozitie,sunt convinsa ca e delicios….
    astept cu nerabdare ziua de maine(azi) sa vad cu ce l-ai “asortat”….sunt foarte curioasa…

    Răspunde
  10. O sa il incerc si eu candva, imi plac sosurile ;)

    Răspunde
  11. Ador sosul de patrunjel! Pupici :*

    Răspunde
  12. Ce bun si aromat trebuie sa fie sosul asta… ;)

    Răspunde
  1. Chiftelute de curcan cu gulie si ardei gras « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 601 other followers

