Frigarui de pui cu legume



E ceva vreme de cand tot vreau sa fac frigarui , dar se pare ca le-am tot amanat ….   iar azi …. a venit vremea lor !!!

Ingrediente:

  • 500 g piept de pui
  • 1 dovlecel potrivit
  • 1 ardei gras galben
  • 10 rosii cherry
  • 10 cepe rosii mai micute
  • 1/2 lingurita cimbru
  • 1/2 lingurita salvie
  • 1/2 lingurita rozmarin
  • 6 linguri ulei de masline
  • sare
  • piper
  1. Spalati bine legumele. Taiati dovlecelul cubulete , rosiile cherry le taiati in jumatate , ceapa rosie la fel , sau in patru , depinde cat este de mare , iar ardeiul il taiati  in bucatele potrivite .
  2. Spalati pieptul de pui , apoi il taiati si pe el cubulete .
  3. Intr-un bol micut , puneti uleiul de masline , presarati cimbrul, salvia si rozmarinul , condimentati cu sare si piper si amestecati bine .
  4. Puneti intr-un castron legumele si pieptul de pui , turnati peste ele uleiul aromat , amestecati bine si lasati totul la marinat circa 2 h , in frigider.
  5. Dupa ce au stat la macerat , montati frigaruile pe betigase , alternand bucatile de carne cu cele de legume.Puneti frigaruile pe gratar in cuptorul incins in prealabil, intorcandu-le de pe o parte pe alta si lasati-le pana se rumenesc usor .
  6. Cand sunt gata le scoateti pe un platou rotund din lemn si le serviti cu ce doriti :) …. noi le-am servit cu tzatziki !!!

POFTA BUNA !!!

Următorul post
Scrie un comentariu

14 comentarii

  1. Se pare ca e vremea frigaruilor,mi s–a facut o poftaaaaa!Foarte bune!pupici

    Răspunde
  2. Si mie mi-au facut altii pofta si nu am mai rezistat !!! … :):)

    Răspunde
  3. Excelenta idee desi la mine ploua si e frig. A venit toamna in iulie!

    Răspunde
  4. Arata foarte faine si colorate, iar gustul e clar o nebunie! chiar ca ne-am sincronizat :)) vazusem si eu la altii, asa ca…O saptamana frumoasa iti doresc! XoXo

    Răspunde
  5. mai sunt s-au le-ati papat voi singuri pe toate?cred ca n-am sanse sa mai gasesc la cat de bine arata.nu-i bai ,imi fac si eu si pun o poza cat toata pagina de blog sa va fac in ciuda.glumesc ,dar tu stii asta,dar sincer mi-ai facut pofta.pupic

    Răspunde
  6. Yami… ce bine arata… Si`mi e o foame.. si sunt la munca… Si de necaz beau un iaurt! :))
    Mi`ai dat o idee ptr weekend!

    Răspunde
    • si eu sunt la munka, si mi-e o foame … si nu pap nici macar iaurt :(:( …. nu am timp de papat niika :(…
      ma bucur ca ti-am dat idei !!!

      Răspunde
  7. Andda

     /  20 iulie 2011

    Foarte buni frigaruii,si mai ales cu tzatziki:*

    Răspunde
  8. Ptr ca saptamana trecuta mi`ai creat niste senzatii cu aceste frigarui, asa cum am promis, in weekend m`am apucat de treaba! Si au iesit foarte bune! Mercic, pupici!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 576 other followers

