Supa de fazan


Cu toate ca la noi nu exista duminica fara supa , nu am postat nici o reteta pana acum tocmai din dorinta ca prima mea supa pe blog sa fie cea de fazan .

Pot spune ca am norocul sa gatesc aceasta supa de fazan de cateva ori bune pe an si mai pot spune ca pentru mine cea mai buna supa … aceasta este !!

Ingrediente:

  • 1 fazan
  • 5 morcovi
  • 2 radacini de pastarnac
  • 2 radacini de patrunjel
  • 2 cepe mari
  • 1 lingura sare
  •  boabe de piper
  • 1 legatura patrunjel
  • taitei de casa
  1. Spalati si transati fazanul , apoi il puneti la fiert intr-o oala cu 5 l de apa si o lingura de sare.Cand incepe sa dea in clocot , se ia spuma formata deasupra si avem grija ca supa sa nu fiarba prea tare .
  2. Separat , curatam zarzavatul , il spalam , apoi radacinoasele le taiem in doua, iar cepele le lasam intregi.Dupa ce am luat toata spuma de pe supa , adaugam zarzavatul , jumatate din legatura de patrunjel , 5-6 boabe de piper, acoperim oala cu un capac si lasam supa sa fiarba la foc mic .
  3. Cand fazanul si zarzavaturile sunt fierte , strecuram supa intr-o oala mai mica , iar cand aceasta incepe sa clocoteasca incet, adaugam taiteii si lasam sa mai dea 2-3 clocote, apoi stingem focul. Potrivim de sare daca mai este nevoie , apoi adaugam patrunjelul tocat marunt.

POFTA BUNA !!!

Postul anterior
Scrie un comentariu

11 comentarii

  1. marina

     /  22 mai 2011

    mda,si noi suntem consumatori de supa,dar,din pacate,nu am gatit niciodata din fazan….ei,de unde sa-l iau…sa ma duc la vanatoare?

    Răspunde
  2. marina

     /  22 mai 2011

    eeeei,data viitoare sa-l trimiti la usa mea….
    oare la mine de ce nu bate niciun fazan?

    Răspunde
    • nush daca voi putea sa-l trimit , dar te pot servi cu o portie de supa ;) ……… de ce nu bate ? …. ramane un mister ;)

      Răspunde
  3. Arata foarte bine supica ta.Cu taitei de casa,perfecta!

    Răspunde
  4. Nu bine am intrat pe blogul tau si am si salivat pe calculator..:D Ador supa de fazan, din pacate nu am mai facut de ani de zile, de pe vremea cand inca locuiam in strainatate si gaseam fazan la supermarket…. Off.. nu-mi trimiti o postie ? :P

    Răspunde
  5. mihaes

     /  25 mai 2011

    eu stiu cum este supa de fazan,am mancat de multe ori,pt cine nu a mancat,e delicioasa,este foarte, foarte dulce,nici nu-i mai trebuie baza pt mancaruri,arata si foarte bine,eu comentez doar la ce-i pe gustul meu.poti sa faci ceva in gustul omului?hyhy

    Răspunde
  6. nuuuuu poti face nimik !!!! hyhy
    ma bucur ca-ti place si supica mea preferata ;)

    Răspunde
  1. Rulada de curcan umpluta cu verdeturi for Sunday Lunch | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 606 other followers

