Coronita de miel umpluta cu drob


Nu ne omoram dupa carnita de miel , dar de sarbatorile Pascale nu lipseste !!!

Ingrediente :

  • 1 bucata coaste de miel cu tot cu cotlet
  • 4 frunze dafin
  • 50 g unt
  • sare
  • piper
  • ulei
  • 1 kg cartofi noi
  •  maruntaie de la un miel ( ficat, inima,rinichi, plamani – eu am folosit doar jumatate din cantitate)
  • 1 legatura ceapa verde
  • 1 legatura usturoi verde
  • 1 legatura patrunjel
  • 2 oua
  • 50 g pesmet
  1. Se spala bucata de coaste , se sterge cu prosop absorbant , se unge cu ulei de masline si se condimenteaza cu sare si piper.
  2. Separat , intr-o oala , fierbi organele de miel si le lasi sa se raceasca , apoi le dai prin masina de tocat carne impreuna cu ceapa verde, usturoiul si patrunjelul.Dupa ce ai macinat totul , adaugi ouale , pesmetul si potrivesti de sare si piper .
  3. Ungeti o tava rotunda cu unt, puneti frunzele de dafin , asezati costele de miel ca o coronita si le prindeti cu ata sau scobitori.Umpleti interiorul cu compozitia de drob iar pe langa coaste adaugati cartofii noi  taiati rondele si condimentati .Adaugati un pahar cu apa , acoperiti tava cu o folie de aluminiu si bagati totul la cuptorul preincalzit, circa  40 de minute. Scoateti tava din cand in cand si mai adaugati putina apa daca este nevoie .Serviti alaturi de o salata verde cu ridichi.

POFTA BUNA !!!

10 gânduri despre “Coronita de miel umpluta cu drob

  1. esti o adevarata maestra in ale artei culinare si eu sunt impresionata de felul cum arata ”coronita”,superb,ai talent si multa rabdare.

    • ms, Lumy !!!! … dar eu nu sunt nici o maestra , sunt prea mari aceste cuvinte pentru mine …. eu doar fac ce-mi place , cel mai mult ma inspir din colectia mea de carti dar si de pe alte bloguri , de ce sa nu recunosc , cu totii cred ca facem asta 😉 …. dar pe langa toate astea improvizez si combin fff mult si sunt super multumita de rezultate ;)… de exemplu aceasta reteta era cu o umplutura de legume ….iar eu am ales sa fac umplutura de drob , deci cam asa sta treaba la mine :):):)

Lasă un comentariu