Salata de primavara cu leurda


Astazi , dupa o plimbarica pe munte , am venit acasa cu leurda:

….. e super  cand iesi putin sa te relaxezi dupa o saptamana incarcata , dar si mai super  este cand gasesti tot felul de bunatati in natura si poti alege si  culege  cat vrei ….. ca sa nu mai spun cat sunt de sanatoase toate !!!

Ingrediente :

  • 1 legatura de leurda
  • 3 fire de ceapa verde
  • 2 oua fierte tari
  • 6 rosii cherry
  • 1/2 castravete
  • sare
  • 2 linguri otet balsamic
  • 2 linguri ulei de masline
  1. Taiati ceapa si castravetele , apoi le sarati putin .Adaugati leurda taiata fasiute , stropiti cu ulei de masline si otet balsamic , amestecati bine totul si serviti cu oua fierte si rosii cherry.

POFTA BUNA !!!

Scrie un comentariu

14 comentarii

  1. Andda

     /  10 aprilie 2011

    cata verdeata:D:* se vede ca a venit primavara:*ne dam pe salate :>

    Răspunde
  2. multaaaa verdeata !!!!

    Răspunde
  3. marina

     /  10 aprilie 2011

    noroc cu tine,ca habar nu aveam ce-i aia leurda….
    banuiesc ca e gustos…
    si sanatos…

    Răspunde
  4. mangu iliuta

     /  11 aprilie 2011

    intradevar leurda este foarte sanatoasa dar din pacate tot mai putina lume culege asa ceva desii este gratis

    Răspunde
    • de ce sa culeaga cand este de cumparat in piata … e mult mai comod sa te duci sa cumperi decat sa urci pe munte , sa cobori prin paduri , sa culegi una ,alta !!!

      Răspunde
  5. mmmmmmmmmmmm :)

    Răspunde
  6. marina

     /  17 aprilie 2011

    deci,doamna,ieri am facut salatica de rosii si castraveti si am pus si leurda de la tine….a iesit super bun si danut ti-a rugat de sanatate…a zis sa pun bine restul de leurda(de parca ar fi ceva ff pretios)..intr-adevar,foarte bun…azi mi-am facut salatica de leurda la hamsii…ms ca te gandesti si la mine si-mi aduci bunatati..

    Răspunde
    • ma bucur ca ati papat din leurda culeasa de mine cu drag … si imi face placere sa dau din bunatatile mele , data viitoare aduc mai multa leurda sa pui la congelator ;) … sper cat de curand sa mergem iarasi sa culegem … sa va fie de bine tot ce ati papat !!!!

      Răspunde
  7. deci asta e leurda,multumesc pentru postare ,nu stiam cum arata,de gust nici atat,pupici

    Răspunde
    • e ffff buna , partea alba mai ales e delicioasa si fff sanatoasa , are un gust de usturoi , dar nu asa intens ;) … am facut si tinctura , dar nu am avut cand sa o postez , insa vine si randul ei !!!

      Răspunde
  1. Leurda – Miracolul primaverii | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 591 other followers

